Nittonde december, snart är det Jul! :D

Jag är lite ledsen, jag har ingen som helst julkänsla. Borde jag inte ha det efter att ha slagit in tusentals julklappar? Förmodligen har jag inte hunnit tänka på julen så mycket med tanke på att jag bara tänkt körkortsteori de senaste två veckorna.

Planerade just att power-fixa-julstämning på något vis. Ska iallafall se avsnitt 16, 17, 18 och 19 på julkalendern snart, ligger lite efter ;D Efter det kanske jag får lite julstämning :)

Dessutom är det inte riktigt något speciellt jag önskar mig i julklapp, förutom en råsaftscentrifug och ett läppglans från Lagerhaus.

Mamma och jag ska kanske bara knäck eller något annat julgodis nu på morgonen innan jobbet, men vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag iallafall klä mig varmt och ut och fota frosten :D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback