Warpdrive <3

<Faw> en telefon försäljare ringde idag, men jag tycker lagom mycket om dom så tänkte jag att jag skulle jävlas med dom.
<Hurkn> Vad gjorde du?
<Faw> jag sa att jag ville kolla upp lite och bad om deras fax nummer
<Faw> Sen spenderade jag nästa timme med att rita tre raka streck med en tjock tusch penna längs en hel bunt med papper
<Faw> Du vet en sån där låda kopieringspapper man kan köpa med 10 000 ark som sitter ihop i änden
<Faw> Sen satta jag igång faxningnen och satte mig och kollade på TV
<Faw> Tydligen kunde man inte faxa mer än 500 ark irad :S
<Hurkn> haha, kan tänka mig att telefonföretaget blev lagom glade även om det "bara" var 500 papper.
<Faw> Dom faxade tillbaka nyss, tydligen ska dom skicka en räkning på färgpatroner och pappersark.
<Faw> Jag svarade: här, jag faxar er lite blanka papper som ersättning
<Faw> och faxade 15 tomma ark för att skrämma dom att tro jag skickade iväg 500st igen.
<Hurkn> ditt hat är värd en benämning på wd
<Faw> Det var lätt värt den mindre summan det kostade mig, tvivlar på att dom ringer upp igen.

Kommentarer
Postat av: elin

fast jag tror inte på det där. Allt är nog bara påhittat=(

2007-12-19 @ 13:46:36
Postat av: amäända

ja, jag vet. det är det som är lite surt :(
men ändå, gav mig ett gott skratt iallafall ^^

Postat av: Johnnyalbertine

Nice site, Keep it up

2009-02-23 @ 09:19:27
URL: http://johnnyalbertine.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback