Grrr!

Blev lite sen idag, skulle börja cykla 08:37. Men tror ni jag har cykeln hemma eller? NEJ! Har iallafall ringt till Alexandra och sagt att jag tar bussen som går 09:17 från Bergvretenskolan. Jag behöver verkligen närvaro på foto så jag måste dit. Men jag tänker inte stressa och gå, kommer ju typ vara framme vi samma tid om jag tar bussen.

Idag är det en sån där "känna sig tjock"-dag, men jag ska ändå till skolan. Känner mig riktigt duktig om jag ska vara ärlig. Men jag vill inte till skolan, usch, vill verkligen. Vill bara vara hemma i det vackra vädret, vara ute med hunden, ta lite bilder och kolla på tv :) Men asch, det är bara den här veckan kvar, sen är det ju faktiskt lov. Det ska jag tillbringa med världens underbaraste människa, även kallad Fredrik Reveny.

Tjock
Visst är det fint med former,
men det här är nog lite för mycket former för min smak.


Pusskram

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hej Amanda,
läser din blogg och tycker den är jättekul o bra o allt annat, haha :) Men jag måste fråga varför ni provar på alla dessa olika "metoder" för att gå ner i vikt? Är det ngt projektarbete eller bara för att..?? Alltså jag är bara nyfiken : ) Kram från Jasmin
ps. så skönt att man vågar erkänna att man stannar hemma för att man känner sig tjock och misfit. inte för att jag tror att du är det (jag vet att du inte är det :P) , men så känns det ibland ändå även fast man är världens sötaste (tror jag ;D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback