School.

När jag tänker på skolan drabbas jag verkligen av ångest. Jag börjar nästan rent av kallsvettas och kommer nästan in i någon slags form av ren panik. Så mycket som måste göras och så lite tid.

Den här veckan måste jag ta tag i följande saker:
♥ Fysiken, prov på fyra jävla kapitel på onsdag.
♥ Matten, muntligt prov med Jari på onsdag.
♥ James Joyce-texten på svenskan, inlämning på fredag.
♥ Muntlig framställning på svenskan, skriva debatten "Mot skoluniform". Inlämning på fredag.
♥ Fixa Pa:t, GI- och Atkins-utvärdering.
♥ Skriva debatten om invandring på samhällen, med Alexandra.
♥ Läsa "Snow falling on cedars"
♥ Läsa "Ser mitt huvud stort ut i denna" (obs! jag har redan fått en påminnelse från bibblan)
♥ Göra veckans KTH-matte.

Är det så konstigt att jag får panik och vill stanna hemma?

Kommentarer
Postat av: lisabeth

du, jag känner igen mig. Jag hoppade av skolan till slut. pallade det inte! menar så klart inte att du ska göra det men jag ville bara säga att du inte är ensam =)

Postat av: cassandra

har du kvar ditt arbete om "mot skoluniform"?
vilka argument hade du?
:)

2007-10-23 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback