Söndag

Helgen blev inte som förväntat men jädrans trevlig ändå. Ibland blir allt bra bara man har ett  kul sällskap, vilket jag hade ;D

Idag är det plugg som gäller för mig, suck.  Provet verkar inte jättesvårt, men förmodligen kommer det vara svårt eftersom det är herr Wiedung som gör det. Awrrggr. Sen ska jag även skriva engelskan + läsa nästa veckas engelska. SUCK!

Plugg

Mitt lilla monster är nu dräktig i 10:e dagen, det betyder att ungarna kommer på lördag, om allt går som det ska. Hon håller på och boar och fixar för fullt. Jag vågar inte väcka henne när hon väl sover, då hon genast börjar böka runt i buren igen. Dels så blir hon tokig och vill ut och om hon iten frå det börjar hon bita på gallret. Ni som inte känner Rut fattar nog inte riktigt vilket litet underbart monster hon är. Det går inte att ta ut henne nu när hon är dräktig, hon skulle hoppa från skrivbordet och slå i magen i något hårt på vägen ner.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Den där bilden är jäkligt bra!

(L)

Postat av: amäända

^^

2007-02-04 @ 16:10:41
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback