Tjockisdag

Idag är en sån där dag som jag känner mig tjock, beror nog på oboyen jag drack igår.

Nu ska jag förklara den onda cirkeln för er:
Den dag jag känner mig tjock, som idag, är jag väldigt deprimerad. Då kan jag äta något onyttigt och tänka "vafan, det är ändå ingen mening", för att sedan en timme senare få ångest. Dettta leder till att jag känner mig tjock igen. Och sådär håller det på i dagar, men någonstans brukar det gå hål på slangen. Jag vet att jag kommer äta semlan, sån är jag.

Grr, jag skulle ju på spinning nu på morgonen, som förra veckan. Men så igår när jag va på a3 så meddelade de mig att det var inställt. Fan, Mathilda och jag som verkligen ville på Wake Up-spinning. Aja, åt iallafall en nyttig frukost bestående av gröt och rött te :) I och för sig, om man räknar points så innehåll den cirka sex points.

Idag måste jag verkligen göra engelskan, MÅSTE verkligen. Ska läsa lite nu på mogronen om jag hinner, vilket jag inte kommer att göra eftersom jag sitter här, suck.

Dagens träning blir Body Step 18:15 med Mathilda, mamma och tanterna. Treeevligt :)

Pusskram



iiiiihh!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag kommer leka diktator för att se till så att du får det du ska göra idag klart. Grr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback