Älskade svordomar

Fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan, fan! FAAAN! Matten gick inge bra alls.
Som Matilda hade sagt: Jävla Aaa-pa.
Som jag hade sagt: Jävla Fittarsel!

Var en sväng på stan efter skolan då jag hoppades på att hitta både jeans och skor, men nej. Kom iallafall hem med ett par trosor :) Pluggade därefter till samhällen, ganska så flitigt må jag säga.

Ner till a3 sen klockan sju för ett bobat pass, mycket konstigt men underhållande. Mina lår höll på att gå av kändes det som, men jag kämpade på. Efter bobaten var det samhäll som gällde igen. Är typ klar med anteckningarna, inte alls mycket kvar. Tror till och med att jag lärt mig lite :)

Mamma och pappa köpte semlor idag :( Attans. Men fan så glad jag är då, jag har faktiskt inte ätit min (än så länge). Tror faktiskt jag ska äta den imorgon när jag ska läsa engelskan. Förresten råkade pappa köpa fel, han köpte med vaniljkräm i istället för mandelmassa. Men det funkar nog det med ;D

Man kanske ska sova nu så man orkar med morgondagens skoldag som varar i 80 minuter.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback