Ibland chockar jag mig själv..

Shit, det var bra länge sen jag skrev här sist. Har varit med Fredrik hela tiden så det blir liksom inte av helt enkelt att jag bloggar då. Men ja, jag ska bli bättre, vill bli bättre. Jag har faktiskt läst två par böcker på lovet :O Haha, har tillochmed börjat på en bokrecension till den ena. Böckerna jag läse var Isprinsessan av Camilla Läckberg, väldigt bra bok faktiskt. Fast den bok jag tyckte mest om var Mossvikenfruar - Chansen av Emma Hamberg. Läste faktiskt ut den på en dag, Cissi fattar att boken är bra om Amanda Eriksson läser ut den under en månad och faktiskt tycker att det är underhållande. Jag smålog tillochmed ibland.

Jag och Fredrik har hunnit med en hel del filmtittande på lovet och en hel del intag av onyttig kost. Eller ja, det enda intaget av mat har varit onyttigt, men vafan. Det får bli bättre sen helt enkelt. Idag får vi passa på att vara onyttiga då vi börjar med pulverdieten imorgon, om jag minns rätt. Även det för projektarbetets skull, men visst, om man går ned så är det ju bara ett plus ^^ Pulverdieten ska vi leva på i fem dagar, söndag till torsdag. Det är inte riktigt en pulverdiet, då man faktiskt bara äter pulver en gång om dagen.

Nutrilett Quick Start

Det här paketet innehåller 30 måltider, eller ja, 30 "måltider".

Frukost: Pulverdryck
Mellanmål: Buljong
Lunch: Bar
Mellanmål:Buljong
Middag:Pasta
Efterrätt:Pudding

Man lever på ungefär 800 kcal per dag, så något ska man väll gå ned.

Just nu väntar jag på att mina jävla grejer som jag beställt från FotoVideo ska komma hem, tror ärligt fan att jag inte får dem i januari ens. Fuck. Damn. De har dem inte inne på lagret, så det tar ett tag. Min kamera kommer gå sönder snart om jag inte får väskan.

Har suttit och skrivit ned mina tankar om Viktväktarna idag, samt en bokrecension som jag inte helt och hållet är klar med, men definitivt en bra början. Eftersom Fredrik är hos mig nu så lånade jag Jonas bärbara, så nu sitter vi här som två små idioter, om vi umgås vet jag inte riktigt, men hellre det här än att jag sitter på mitt håll och jobbar och han på sitt.

Tror det blir Lillkyrka inatt..

Pusskram


Kommentarer
Postat av: cissi

haha, ja jag e impad :P Fan vad du har vart ambitiös då, själv har jag inte gjort ett skit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback