Nutrilett Dag 2.

Sov ute hos Fredrik i Lillkyrka inatt. Sjätte natten i rad tillsammans, hur ska det gå nu när skolan börjar? :(

Vi vaknade runt tolv, så frukosten blev lite sen. Att börja dagen med en 202 kcal jordgubbsshake är ingen höjdare ska jag säga er, fyfan. Spyvarning där. Men det funkar om man tar varannan shake och varannan vatten.

Lunchen som bestod av en jordnötsbar och en grönsaksbuljong åt vi klockan fyra framför en filmen Talladega Nights. Var faktiskt lite småkul, en helt lyckad random-nedladdning av Fredrik :)

Middagarna suger verkligen, en äcklig jävla pasta är det man ska äta. Fyhelvete vad det smakar illa! Jag seriöst svälter hellre än att äta skiten. Åt iallafall mer än halva pastan den här gången. Riktigt bra om man jämför med gårdagen :) Då gav jag i stort sett allt till Yang och Bugg (Fredriks hundar). Yang gillade det men Bugg tyckte det var så äckligt så han gick och drack vatten istället.

Försökte just få i mig min chokladdessert, som faktiskt smakade skit rent ut sagt. Blir till att slänga den. Men vad gör man itne för PA't :P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

DET ÄR JU FFS GOTT SOM FAN ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback