Onsdag, två lektioner.

Den jävla tomatbuljongen smakar verkligen helvete! Smakar som om man hade tagit spadet i krossade tomater och spätt ut det med vatten och sedan tillsatt någon äcklig konstig krydda. Hur kan den smaka så vidrigt? Grönsaksbuljongen smakar ju helt okej faktiskt, som en grönsakssoppa. Skulle lätt kunna äta två sådanna mellanmål till lunch om man fick ett litet rutbröd till :)

Slog rekord idag igen. Jag lovar, drack upp jordgubbsshaken på typ 15 sekunder. Väldigt stolt över mig själv just nu. Idag är det en lugn dag. Först svenska på morgonen sen en från 09:55 till 12:05, därefter fysik och sen slutar jag, 13:35. :) Idag har jag tänkt att åka hem direkt, gå ut med hunden, städa rummet och hamsterburen. Stackars Rut, hennes bur behöver verkligen städas. Var länge sen nu, typ en vecka.

Jag och Fredrik har blivit jätteduktiga med att gurggla munskölj (Listerin) varje morgon och kväll. Ojoj vad fräsch man känner sig i munnen efteråt. Förut klarade jag knappt 15 sekunder då det sved så in i helvete i munnen, nu klarar jag utan problem längre tider. Efter 30 sekunder har jag ingen känsel kvar i munnen så då kan jag gurggla i en evighet.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Doodlijk

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback