Skolan börjar om exakt 83 minuter och 11 sekunder

Trodde verkligen jag skulle dö när klockan ringde klockan 06:55 imorse, shit, lagom seg jag var, lagom seg jag ÄR. Ikväll måste jag verkligen gå och lägga mig tidigare. Just nu känner jag mig lagom trött. Dessutom har jag blivit konstigt påverkad av dieten, vill helst inte äta något alls just nu, känns som jag kommer att spy då. Men visst, jag ska dricka min hääärliga chokladshake (200 kcal).

Faktum är den här dieten funkar då man inte går i skolan, men vi får se hur det blir nu när jag måste äta en jävla bar till lunch i skolan :/ Det ser jag verkligen fram emot! (ironi!)

Nu ska jag försöka sminka till mig lite, så man inte ser tillpiffad ut för en halloweenfest.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men blir du FÖR smal så vill inte jag vara med dig >:|

Postat av: cissi

men d va ju askul, folk glodde ju inte alls (IRONI!!)

2007-01-09 @ 21:18:42
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback