Spinning, Arlanda, kolhydrater och hamsterporr! :D

Igår kom Karro förbi med hennes hamster, Sylvester, en söt lite långhårg filur. Tanken var att han skulle stanna hemma hos mig och Rut fram till att de parade sig. Ikväll hände det! I hela 35 minuter höll de på innan jag bestämde mig för att sära på dem, då de faktiskt hade börjat tröttna lite. Om allt gick som det skulle föds det små hamsterbebisar den 10:e februari. IIhh, jag längtar.

Rut & Sylvester
Rut & Sylvester

Imorse var jag duktig och gick upp klockan 05:55. Slängde i mig ett kallt stekt ägg, för att sedan 06:20 ta cykeln och cykla i 12 minusgrader ner till A3. Jag tränade  Wake Up Spinning i 45 minuter :) Kände mig riktigt duktig, tänkte på mina kära vänner som låg och sussade för fullt då jag körde värsta konditionspasset, ibland blir jag stolt över mig själv ^^

.. efter träningen var det tänkt att jag skulle äta min medtagna, äckliga frukost (Atkins-frukost). Dock hade jag ingen aptit så den slank inte ner. På svenskan flimmrade det framför ögonen och det kändes som att det skulle vända sig i magen när som helst. Elin gick ut på toa två gånger för hon trodde att hon skulle spy :/

Klockan elva skjutsade Fredrik och jag hans pappa, Jan, till Arlanda. Lyckosten ska nämligen tillbringa två månader i Thailand. Fredrik har tur som får låna huset så länge, eller ja, han är "husvakt".

Efter Arlanda flygplats drog vi till Arlanda stad. Köpte massa onödigt, men billigt :) Bestämde mig även för att ta en KOLHYDRATRIK baguette med kyckling-curryröra. Jag mådde så fruktansvärt dåligt vid det laget att jag trodde jag skulle spy när som helst. Efter mackan lugnade sig kroppen en aning och det kändes bra igen :) Ett tips tjejer: Skippa Atkins! Det är inte värt det.

Imorgon har jag kursprov i matte E, fan, fan, fan. Sedan ska jag lämna in på engelskan också, på kapitel jag itne ens läst, awrrrrggggrrr. Tisdag: Biologiprov. Seriöst, jag kommer att gå under. Får snabbläsa engelskan imorgon på morgonen, orkar inte. Men för att hinna det så måste jag gå upp tidigare, efter som jag går med Molle på morgonen imorgon.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback