Storpack med tamponger, cellmembran och en stulen pojkvän

Tisdag är endast en dålig måndag i repris, om vi bortser från biologin. Inte konstigt man blir trött på skolan. Tisdagar ser ju fan nästan exakt likadana ut som måndagar, suck.

Provet i Biologi B gick iallafall bra, trodde jag skulle kunna mycket mindre, men se på fan jag kunde en hel del! matilda och jag blev klara ganska så fort så medans vi väntade på resten hann vi till Coop för att köpa mig ett storpack tamponger, trevligt trevligt.

Lunchen i skolan var äcklig så jag bestämde mig för fil och flingor, vilket var ett bra val. Jag gillar fil :) Efter matsalsbesöket sprang vi till apoteket för att köpa förnödenheter till Elins mamma, där hittade vi det ena intressanta efter det andra. Vad sägs om ett sprillans nytt ägglossningstest eller ett paket med multivitamin?

Idag ska jag faktiskt skriva engelskan, men först ska jag träna på A3. Därefter kommer Fredrik och gör mig trevligt sällskap. Saknar honom som tusan! >_< PiLs^ har ju snott honom, morr.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Yessssss.

Älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback