Det ser ut att bli fult väder idag, yes!

Hatar när det är fint väder när man ska iväg och jobba. Det betyder ju att vissa, som till exempel Jens, kan åka ut till Bresse eller liknande och steka sig alldeles gyllengrun. Därför är jag idag MYCKET glad för det fula vädret :)

Hoppas kameran kommer idag, men det är nog inte så troligt då jag beställde den väldigt sent igår kväll, men för att vara butiken i Nässjö så vet man aldrig ;D Fredrik kommenterade ju dessutom förra inlägget "Haha det tog faktiskt 12 timmar :p" Och det stämmer fan, det tog inte ens 24h, det tog 12 timmar! Hoppas, hoppas, hoppas den kommer idag... eller iallafall imorgon.

Ska snart ner och äta frukost, men först ska jag klä på mig och lägga på ett lager målarfärg i ansiktet. Är ganska så trött idag.. även fast jag inte ansträngde mig något alls igår, låg ju bara i sängen och kollade på Sex And The City. Tror jag hann med åtta avsnitt. Det är bara sex avsnitt kvar på SISTA säsongen :'(

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, du är jättesnäll =) fortsätt så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback