Fitta!

Fick ett mail från Hegerthorns Foto AB:

Hej
Har kollat med Nikon angående Nikon coolpix s50c.
Det kommer dröja innan denna kamera kommer hem.
Vill du kontakta mej så kanske vi kan hitta en likvärdig kamera till ett bra bris.
 
Med vänliga hälsningar / Best Regards
Samuel Jonsson


Mitt svar blev något i stil med:
Bara den kommer innan den 21 augusti, blabla, då jag ska utomlands, blabla.

Fats nu har jag ändå råkat beställa från en annan butik,
KameraExperten. Men till dem har jag skrivit samma sak: att jag bara vill ha kameran om jag får den innan den 21:a, annars avbeställer jag den därirfån också.

Jobbet snart..

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du kanske borde se till så att du säkerligen inte får hem två kameror?

Postat av: Jens

INTE SÅDANA SVORDROMAR!

2007-07-28 @ 04:21:58
Postat av: Runarjenny

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-11 @ 08:25:26
URL: http://runarjenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback