Snart jobb..

Pappa ska skjutsa mig till jobbet snart, eftersom att jag blev hämtad igår då det regnade förjävligt när jag skulle hem. VI lämnade kvar cykeln på KD igår så han sa att han kunde skjutsa mig idag. Trevligt!

Har ätit en rejäl portion med yogurt och flingor + en hårdmacka med keso. Jag är proppmätt. Dessutom är det frukost på jobbet idag. Vi får ju nämligen mjukt bröd, pålägg och grönsaker på förmiddagsfikat på tisdagar. Brukar dock inte äta något då jag redan ätit på morgonen.

Jag har iallafall nästan slutat helt med den varma chokladen på jobbet, eller ja, händer att jag tar den någon dag i veckan då jag känner att jag behöver lite energi.

Idag känner jag mig som ett fetto, men det är fan bara att bita ihop och gå til jobbet ändå.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Klart jag gjorde, jobbar stenhårt inför Beach 2007 XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback