Grattis Karin!

Tredje dagen i rad som någon fyller år, denna gång är det Karin i klassen som fyller. Congratulations!



Ska inte vara med på tjejidrotten idag faktiskt, har fortfarande ont i halsen. Eftersom vi ska köra combat så tror jag inte att det är så bra för halsen, skillnad om det endast hade varit styrka och inte flås.. men så är det inte nu. Jag ska ändå åka ner för att "visa mitt intresse" eller något :P

Ikväll blir det utgång som sagt. Tror middagen började åtta typ. Becca och Michelle kommer hit tidigare, vet inte om Alex skulle med också. Hur som helst så blir det trevligt :) Sen där nere träffar jag förhoppningsvis min pojke, som skulle dela helrör med Tommy. Hoppas bara någon annan också är med på det :P Annars vet jag vilka som är fullast ikväll ^^

Nu ska jag springa och sminka mig.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha ja. Du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback