Jobba PA idag med, på min lediga dag :(

Vaknade idag att det ringde minst tio tolv singnaler hem. Jag orkade inte svara då telefonen låg i Emils rum och det var sändaren här upp som stod och spelade. Visade sig sen att det var min fotolärare Charlotte som hade ringt typ strax efter sju på morgonen. Hon undrade nog var fan hennes tre kameror var någonstans. Glömde visst lämna dem igår och hon ska ha en fotolektion nu på morgonen. Cissi hämtar upp mig tjugo över nio så vi lämnar kamerorna typ halv tio. Borde räcka tycker jag.

Ungarna växer på så att det knakar, nu har det till och med börjat äta lite ärter och skivat äpple. Rut har inte bäddat så bra åt dem, som ni ser :P

Så söta! Det verkar som om två av dem blir bandade (streck över ryggen) som Rut. Tre blir ljusa och två stycken får en liten mer guldig färg. Vackert! Ganska så otroligt egentligen, efter åtta dagar ser de ut såhär! Jämför med första
bilden jag tog.

Försökte även kolla kön på dem igår, men höll inte reda på vilka av dem jag kollade. Men de två bandade är killar verkar det som och den lilla fetknoppen som ligger på sidan är en flicka, det kan ni se på hennes bröstvårtor.

Ruts ungar, ?tta dagar

Charlotte ringde upp min mobil nyligen, vi kom fram till att det var okej att jag kom halv tio, brabra. Hade ju inte kunnat komma tidigare. Eller ja, jag hade ju kunnat cykla :P

Idag blir det PA för hela slanten med Cissi, hoppas vi hinner långt :)

Pusskram



Jag älskar dig!
Jag älskar dig!

F FFS, I <3 U

Kommentarer
Postat av: Jasse

Skönast!! :D

2007-03-15 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback