Jordbuggsshake och bloggsjuka

Upp till skolan idag igen för att jobba med PA. Dock var inte Elin med denna gång då Cissi och jag ansåg att hon redan hade jobbat tillräckligt mycket. Hon jobbade på ålderdomshemmet tror jag :)

Dagen flöt på riktigt bra och vi fick faktiskt riktigt mycket gjort. Blev helt klara med viktväktarna och är så gott som klara med nutrilett. Kanske blir att vi träffas på söndag också och jobbar.

Blev att vi drog från skolan runt halv fem för att köpa present till Alexandra. Jag tror vi fick till det bra :) Så på lördag ska vi hem till henne på tjejmiddag, trevligt!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: cissi

undrar vad boten mot bloggsjuka är? dataförbud =( =P

2007-03-16 @ 11:02:22
Postat av: cissi

jag har en bra och en dålig nyhet. den bra är att jag hittade nutriletthäftet, den dåliga är att min mp3 har krashat pga projektarbetet =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback