Måndagsmorgonångest på en tisdagsmorgon

Den här veckan slapp jag måndagsångest av någon konstig anledning, men denna ångest kom idag istället. Jag fattar inte riktigt, jag har världens klump i magen. Känns precis som om jag ska prestera något väldigt jobbigt och krävande idag, men det är ju det jag inte ska. Jag ska bara gå till skolan, gå till mina lektioner, sen inge mer. Eller ja, jag ska ju träna efter skolan, men liksom. Jag blir tokig >_<

Det är ju faktiskt inte länge kvar tills det blir påsklov, men innan dess har jag en del skit att fixa. Bland annat så ska PA't vara klart på torsdag, hinner vi tjejer? Sen har jag ett engelskaföredrag, ensam, inför klassen. Nästa onsdag är det fysikprov och därefter lov! Ahh, oj vad jag ska njuta av min ledighet då. Kanske till och med så att jag kan tänka mig att ligga länge kvar i sängen ^^

Igår när jag kom hem gick jag en promend Molle, gick faktiskt enda ner till vattenparken :) Var riktigt härligt vårväder så jag bara ville skrika ut alla härlig vårkänslor som sprang runt i kroppen. Hann även med att ta lite bilder, men det var inte så många som blev bra. Fast jag gillar den på krokusen, ser ut som pistillen glöder. :)

Lilla tussilago lilla tussilull..
Ser p?skigt ut :]

Igår gjorde jag faktiskt klart engelskaframförandet som jag ska ha för klassen, skrev klart det och gjorde power-pointen :] Sen idag måste jag verkligen skriva klart GI:n, men det fixar jag, det är luuuugnt ;P

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Idag låg jag i sången ända tills för fem minuter sen :D

Postat av: Abdullahtanja

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2009-01-22 @ 13:46:46
URL: http://abdullahtanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback