PA och tjuriga gubbar.

Igår kikade jag och Fredrik på Saw III, sämsta av dem alla tycker jag. Ettan och tvåan vad bra, men trean? Nej, den var inte bra. Tur att vi sparade de andra filmerna till helgen. Jag tror jag har gjort Fredrik till en filmnörd, yey!

Imorse fick jag skjuts av min älskade till skolan klockan tio, det var dags att jobba PA. Gick faktiskt riktigt bra för oss. Jobbade på flitigt om Viktväktarna och Atkins. (Glöm inte loggböckerna flickor!)

.. så var det dags för lunch. Vi gick först till coop för att köpa oss en varsin pastasallad. Nehe, systemet var nere, vafan! Kom ju på att Cissi har ju körkort och bil, så vi tog bilen till Maxi. Jag köpte pastasallad, bon aqua päron och ett bröd, tillsammans köpte vi wienerbröd :) Elin skulle köpa en baguette men blev nekad, kassörskan kunde inte sälja den till Elin, av någon konstig jäävla anledning. Elin bestämde sig för att köpa donken istället.

[Dryg text]
Vi tänkte att vi skulle köra driven, men det var sådan fruktansvärd kö så Cissi åkte ut från kön i sista sekund ungefär. Parkerade underbart som ni kan se nedan. Eftersom det bara var Elin som skulle ha något att äta så bestämde vi oss för att ställa oss i två köer för att se vilken som gick snabbast, Elin i en och Cissi i en. Jag sprang emellan som en liten unge. Bakom Cissi ställde sig en ful jävla tjurig gubbe. Först frågade han mig om jag egentligen stod i kö, vilket jag svarade att jag inte gjorde, eftersom jag bara sprang emellan dem för att snacka lite skit. Sen märker vi hur Cissis kö går snabbare än Elins så jag går till Elin och säger till att hon kan komma till Cissis kö. Elin ger Cissi pengar och säger vad hon ska ha. Då säger gubben till Elin "Jaha så du tar snabbkassan du? Neej, sånt där gillar jag verkligen inte" Vi berättade för honom att det ändå bara var en av oss som skulle ha mat, men han trodde att vi ljög. Suck säger jag bara. Vi tjafsade med honom ett tag En riktigt liten tjurig gubbe, fyfan. "Ska hela skolklassen komma också eller?". Att han ens orkade bry sig. Vi tjafsade vidare. Det blev tyst ett tag och det var då jag tror att hans fru kom och ställde sig bredvid honom. Jag förklarade för honom att sådär kan du ju inte göra, eftersom hon har ju inte stått med dig hela tiden, han klagade ju på oss liksom. Han svarade då spydigt "Men hon ska inte ha något". Vi tog vår mat då sa han till Elin "Ja, du kommer ju bli mätt i alla fall", eftersom han fortfarande trodde att vi ljög om vår beställning. Han trodde att vi hade flera menyer. Sen när gubben beställer hör jag hur han säger "Två big mac och kompani". Det är så man får spel. Han ljög för oss för han trodde vi hade ljugit, trots att vi hade talat sanning hela tiden.

Sen bestämde vi oss för att skriva en insändare till ep, ja mena, han var ju pensionär!

Cissis sexiga parkering 2
Cissis sexiga parkering.

Blev upphämtad av moder min runt fyra, begav oss direkt till min frisör Åsa för att beställa tid för håruppsättning till balen. Hon ställde upp, då balen faktiskt är på en lördag och hon egentligen inte jobbar då. Därefter åkte vi till MarinaDesign och jag beställde klänning som jag ska hyra. Jag gillar den så det känns bra.

Nu behöver mamma inte känna stress inför balen, skönt för henne ^^

Funderar om jag ska göra biologi.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gubbjävel!

och varför i helvete fick hon inte köpa baugetten?!?! :S:S:S

Postat av: cissi

va en händelserik lunch =P

2007-03-15 @ 20:08:10
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: Pils

gubbpower ftw :P

2007-03-19 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback