Studentfest igår :)

Studentfest igår blev lyckad tycker jag. Kul att Becca och Michelle gick upp och sjöng karoke. Det blev lite konstigt med maten i kombination med Happy Hour, men det funkade väll. Testade på Rosa Pantern och Mjölk med likör 43 igår, riktigt goda mjölkdrinkar må jag säga ^^ Kanske lite för goda med tanke på att man nog kan dricka hur många som helst.

Var väldigt kul att Becca, Michelle och Alexandra hängde med på joar, nice nice. Hoppas det blir av igen bara :)

Idag har jag försökt att läsa engelskabok, men det går fan inte.. ska försöka igen för Fredriks skull.

Ruts ungar, tre dagar
De är nu tre dagar och har vuxit på sig riktigt bra! Ser ni, öronen har kikat fram :)
Tog upp en i handen idag, Rut brydde sig inte alls. Men när den lilla ungen märkte att den var borta från resten av dem så skrek den. Självklart gick jag tillbaka med den. Har även stödutfodrat dem idag med havregryn, tror de har ätit lite :)

Jag funderar vad som egentligen händer i boet just nu, de piper för fullt ^^

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Jasmin

En hamsterbebishög! :D

2007-03-10 @ 18:06:56
Postat av: Anonym

Hejsan!
Såg att du gett dina små hamsterbebisar havregryn, gör inte det! Havregryn kan svälla i magen på dem vilket leder till döden! Har tyvärr hört många sådana historier på sistone! Mycket bättre att ge är vetegroddar och cocos!
Lycka till med de små!

2007-03-10 @ 18:07:11
Postat av: amäända

Anonym: tack så mycket :) ska plocka bort det, fast förmodligen så har Rut (hamstermamman) norpat åt sig allt. Men kokos gav jag dem faktiskt idag :)

Postat av: cissi

söta!! :D

2007-03-10 @ 21:07:04
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback