Tidiga tidiga tisdag, för tidig.

Idag ska jag till skolan, fast om jag ska vara ärlig så är halsen fortfarande bråkig, men man kan inte stanna hemma från skolan pga. halsont hur många dagar som helst. Visst det här hade bara varit andra dagen. Men jag tror att om jag skulle stanna hemma idag så skulle jag inte få träna ikväll eller träffa Fredrik, eftersom jag var "för sjuk" för att ta mig till skolan. Därför ska jag till skolan idag.

Samhällen
är alltid lika kul, Cissi och sin lk3 ^^
Biologin och Else-Maj - trevlig den med.
Fysiken - tyvärr alltid lika jävla långtråkig och svår
Fotografisk bild - ack, dödarlektionen. Men idag ska vi kolla på Alexandra, Ninni och Bellas fotoutställning i biblioteket. Kan bli kul.

Känner faktiskt inte jättemycket ångest idag, har inga ångestframkallande klädval då jag ska bära klassens mjukisdress, härliga tider att se fram emot!

Var till MarinaDesign igår med mamma, testade lite klänningar trots att jag sa attt jag inte skulle göra det igår. Men när jag var där nere så tyckte hon Marina att jag skulle göra det och mamma tjatade på. Visst, visst. Gick in i provhytten och insåg att jag inte hade någon bh på mig :P Haha, det blir ju så när man är hemma hela dagen. Tuttkassen skippar man då liksom, iallafall jag ^^ Men det gick bra ändå, även om det hade varit bra med lite utfyllnad i vissa klänningar. Menmen. Jag sa till Marina att jag tyckte att det var lite stort upptill. "Du sätter på dig en vaderad bh och sen så tar vi lite géleinlägg". Ja, här kör vi på fusk tydligen :P Haha, gärna för mig.

Nu ska jag iväg och föna håret, äta frukost och lägga på en mejk.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: amanda

ja det har vi :)

Postat av: cissi

min lk? matilda då? :P

2007-03-13 @ 22:30:37
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: Odinvilde

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2008-09-25 @ 13:30:38
URL: http://odinvilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback