Tjejsnack v.11 - Tant eller fjortis?

·   Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Mysandes framför tv:n med Fredrik! <3!!

·   Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Beror helt på om jag är sugen på att träffa nytt folk eller inte. Men jag föredrar nog ändå en trevlig hemmafest tror jag.

·   Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?

Fullt ös!

·   Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?

Om det är kallt använder jag självklart mössa, det blir ju jättekallt annars :/ Orka bry sig om frisyren då det är typ elva minus ute.

·   Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Inte uppe med tuppen men heller inte sovmorgon så länge det går, halv tio brukar vara en bra tid :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Inte uppe med tuppen?!
INTE UPPE MED TUPPEN??!!?!?!

OMFG! INGEN är mer uppe med tuppen än dig, Amanda! Absolut ingen! Aldrig! :|

Postat av: Pils

xD

2007-03-19 @ 09:16:42
Postat av: Anthonyagathe

Great site, keep up the great work

2008-09-12 @ 12:02:48
URL: http://anthonyagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback