Utmanad

Jaha, så har jag gått och blivit utmanad av Jasmin härom dagen.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista av deras
namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta
dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  • Jag går aldrig in på en toa om lampan inte är tänd. Det hänger nog kvar sen jag var liten, då inbillade mig att det fanns svarta ?toaormar? som bara levde under mörker.
  • Jag har ångest varje måndag, fruktansvärd ångest.
  • Jag är jämt stressad. Spelar ingen roll vilken dag eller tid på dygnet det är, alltid samma stress i kroppen. Jag känner alltid att det är något jag borde göra, jag kan helt enkelt inte ligga i sängen och bara ?vara? på morgonen, utan måste göra något hela tiden.
  • Jag är rädd för min mattelärare Jari. Vet inte varför, men han är läskig!
  • Jag har en lång tunga som jag kan forma till både det ena och det andra, dock är Fredriks tunga längre.
  • Jag är besatt av ätstörningar. Jag menar inte att jag gillar att svälta mig själv eller liknande. Jag bara gillar att vara inne på pro-ana sidor och läsa om och titta på alla insjuknande tjejer. Det här är mysko, tack jag vet!
Jag utmanar Evelina, Cissi, Becca, Mathilda och Anna E!

Gårdagen var trevlig. Fika på stan med mor och far och sen en date med Cissi på kvällen. Och >800 kcal chips, dipp och cola  ;D

Nu är det frukost och Förortsungar som gäller :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

"...dock är Fredriks tunga längre."

Damn straight! :D

Postat av: Lukaseira

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-09-03 @ 13:10:36
URL: http://lukaseira.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback