En sväng ut till Viksäng

Vaknade upp till ljudet av en skällande labrador imorse, men det gjorde inget då jag hade en väldigt underbar Fredrik brevid mig. Blev hemskjutsade ganska så tidigt ändå eftersom Fredrik hade en hel del att göra idag med sitt PA.

Visste inte riktigt vad jag skulle göra här hemma, hade tänkt mig en skön dag ensam hemma. Men ack- jag ändrade mig då Anna och Emil skulle komma hem. Jag ville ju vara helt ensam hemma, så när det var förstört så bestämde jag mig att åka med ut till landet med mamma och pappa.

Var ganska så mysigt där ute trots allt. Vi gick rundan och Molle tog ett dopp i Mälaren, eller ja, miljontals dopp. Hade ju såklart kameran med mig så jag passade på att ta lite kort :) Blev dock en sned "horisont" som jag inte orkade fixa till.

Molle

Hade inte så mycket att göra där ute så jag roade mig med att sätta alla kanaler på rätt nummer, vilket farmor och farfar inte alls hade innan. Faktum är att nog ingen av oss har rätt kanal på rätt nummer då det inte spelar någon roll då man har boxer. Men när man blir gammal vill man gärna ha Svt 1 på ettan osv. eftersom de inte "zappar" mellan kanalerna. De blev mycket nöjda med resultatet.

Nu på kvällen har jag inte gjort särskilt mycket, men jag ska faktiskt hoppa i säng snart så att jag inte försover mig imorgon.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback