Fysikprov idag

Så var det dags för ett fysikprov igen då, tror allvarligt att det kommer att gå kasst den här gången. Kan ju ingenting liksom :/ Sen har vi bara hållit på med det här kapitlet i typ två veckor, suck. Jag kan i alla fall E =hf ;D

Valborg blev lyckat! Först grillning hemma hos Maria, men jag kan väll inte påstå att just grillningen blev så lyckad xD Köttet blev tillslut genomgrillat, hur fan nu det kunde ske, med tanke på att det var typ en liten kol som låg och glödde. Runt halv tolv drog vi till joar, vilket faktiskt var väldigt trevligt. Blev nedspydd på benet och Alexandra A blev trampad med en spetsig klack på foten, stackars flicka.

Fredrik och grabbsen kom ju också till joar, så jag hade turen att få med mig honom hem ;D Eftersom jag inte ville gå hem så tog vi istället en "taxi" :] Billigt och bra!

Idag mår faktiskt inte jag bra, men det är lika bra att pallra sig till skolan med tanke på pa't vi måste jobba samt fysikprovet, gaaah!

Pusskram



She gets home from school too early
And closes the door to her room
There's nothing inside her
She's weak and she's tired of feeling like this


Bra!

Kommentarer
Postat av: Jehona

Jag gillar din header. stilrenblogg :)

Postat av: Boysmaria

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2008-01-16 @ 12:58:11
URL: http://boysmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback