Idag ska jag till skolan :]

Svenska nu på morgonen. Lektionen ska egentligen hålla på tills fem i tio, men eftersom det inte blir någon svenska nästa vecka så ville Olle ta igen det och förlånga dagens lektion. Förmodligen kommer vi att sluta runt elva. Då kommer jag att åka hem, eftersom jag redan har fått mitt betyg i fysik :)

Ikväll ska jag försöka ta mig ned till idrottsfälten, "FC Noll Koll" har tydligen säsongens första match ;D Ska även kolla på lite Sex and the city och förmodligen träna :) Jag hade ju hoppats på att träffa Fredrik egentligen, men de har tydligen rundvandring ikväll så det blir inget av med det. Dock ska han komma hem till mig efter skolan idag och kolla läget med min dator, råkade ju bränna upp ett ram-minne igår, klumpig som man är.

Just nu sitter jag och fnissar hejdlöst till den här
hemsidan. Så himla söta!

Nej, sminka sig nu så man hinner till skolan.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: elin

aaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww va söta. jag skrattar :D kitty på pg 1. WOHO :d

2007-05-16 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback