Ledig - nice

Slutade tidigare än jag trodde igår, redan tjugo i elva. Begav mig hemåt och tog det lite lugnt. Gick ut med hunden och plockade i ordning det sista i rummet. Sen kom Fredrik och mös lite. Dock blev jag ensam sen då han skulle hem för att sedan gå på partaj.

Åkte inlines ner till Idrottsfälten och mötte Cissi, skulle ju kolla på FC Noll Koll. Gick dock inte så bra för grabbarna men vi får hoppas att det går bättre nästa gång. Träffade Jens, vilket kändes som om det var ett millenium sedan! Märker att jag har saknat pojken, så det var trevlig med en liten pratstund.

Därefter begav sig CIssi, Jens och jag till Coop. Jag behövde lite proviant för min kväll som jag skulle tillbringa i sängen helt ensam. Först var sugen på kakor och chips, men Jens fick mig att må dåligt över det så jag köpte tre kiwi och tre passionsfrukter istället.

När jag kom hem runt kvart i nio insåg jag att jag inte hade ätit något sen lucnh så jag bestämde mig för att göra middag. Blev en härlig fruktsallad bestående av ananas, passionsfrukt, kiwi och hallon. Gjorde även en smörgås med keso och en stor kopp med te. Helt underbart!

Klockan elva stötte jag på ett recept på internet, "Banan- och chokladmuffins". Kunde inte motstå dem så jag sprang direkt ner till köket och bakade :P De blev helt jävla underbara. Ska ta med några till Fredrik och bevisa vilka skills jag har i bakning ;D

Därefter kollade jag på sex and the city ända till halv sex imorse, när jag väl börjar titta kan jag inte slita mig. Bara sex avsnitt kvar av säsong tre :)

Nu ska jag fixa lite grejs innan jag ska till Fredrik.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback