Lördag

Var ute på joar igår. Dåligt med folk men annars trevligt. Pils var lika packad som vanligt och jag var knappt påverkad, men bra var väll det, en annan skulle ju upp och jobba halv sju. Blev tidig hemgång för Fredrik och mig, men bra var väll kanske det. Dock kom vi inte i säng förrrän sent ändå.

Klockan halv sex imorse ringde alarmet på mobilen. Bara att upp och fixa i ordning till jobbet: matsäck, kniv och mugg :) Blev tacolåda och physalis, mums!

Som vanligt så flöt det på riktigt bra på jobbet, kanske lite för bra så att vi var klara vid tio. Men det gick att hitta på annat att göra, bland annat så körde Maria, Cissi och jag "Put away". Kan bli ganska så intressant när vi tre kör det tillsammans.

Kom hem runt halv två och Fredrik låg fortfarande kvar i sängen ;D Han gick upp och åt tacolåda och därefter åkte han hem för att jobba med PA. Hoppas det går bra för honom :)

Jag har absolut ingenting att göra, men funderar på att fota Rut lite grann eller spela typ The Sims :P

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback