Mycket har hänt sen det senaste inlägget..

I måndags som sagt beställde jag mitt Nintendo DS, vilket kom redan på tisdagen. Hur snabbt som helst ju. Är riktigt impad över den lilla butiken i Nässjö ^^ Fredrik och jag ska nu bara beställa en grej så jag kan ladda ner spel och spela på DS't, samt lyssna på musik, kolla på film och köra andra program på den :)

I onsdags så fyllde lilla Cissi år, eller ja, liten och liten, hon är ju faktiskt nitton nu :) En annan fyllde ju arton för mindre än ett halvår sen, haha. Grattis gumman! Hoppas jag får komma och fira dig någon dag!

Sen på onsdagen var det ju även mösspåtagning. Mycket trevlig tillställningen, men sen kan man ju diskutera om det HR gjorde var ett störande moment eller en underhållande studentgrej.

image325

Studenfest på kvällen på onsdagen. Cissi och jag delade på en Renat. Dock drack jag inte hela min halva, utan ungefär halva halvan. Men sen blev det även två Rosa pantern och en billig specialare på Joar.

En snabb framåtspolning:
Torsdagen var seg och ledig.
Fredagen var seg och jobbig. Dock var kvällen riktigt trevlig då en rundvandring till fyra olika hus ägde rum.
Lördagen var jobbig, eftersom jag jobbade.
Söndagen var trevlig, dock sov JAG enda till klockan ett. OMG

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback