Ooohh, veckorna närmar sig snabbt!

Snart är det den 23:e, vilket betyder mösspåtagning. Därefter den 25:e som betyder lön och extrapengar från mor och far. De 30:e är det poängjakt och och den 2:a är det bal. Och det var någonting som hände den 8:e juni, men minns inte riktigt vad ;D Sen har ju klassen några rundvandringar lite här och var också, trevligt!

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig igår, somnade strax efter ett och därför är jag nu skittrött. Med det är bara att bita ihop och åka till skolan ändå.

Idag efter skolan ska mamma och jag åka och köpa studentskor, har hittat ett par som verkar perfekta - dessutom var dom sjukt billiga :D

Pusskram



Saknar dig! >_<

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Åh, vad härligt med student.. O.o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback