Skön måndag

Vaknade upp i tid faktiskt, bra kämpat Amanda! Cyklade ner till foto halvlurkig, men jag genomled dagen ändå. Efter foto var det samhällslektion som handlade om absolut ingeting, som jag minns den iallafall. Sen lunch och därefter hemgång för min del.

Fysiken är avslutad och engelskan behövde man inte gå på om man inte hade "möte" med henne, vilket jag inte kunde ha då jag absolut inte gjort någonting de senaste fem (?) lektionerna. Tog hem en bok med korta texter som jag ska översätta, måste ju visa upp något när jag ska ha min lilla träff med henne. Har redan översatt två stycken och det får nog räcka tror jag. Om jag inte får för mig att översätta en kort text till.

Åkte hem och åt en avokado. Jag kunde äntligen äta dem efter en vecka. Shit, man måste verkligen planera en vecka tidigare om man kommer att bli sugen på avokado eller inte, surt. De som jag köpte förra måndagen var nämligen stenhårda. Dock köpte jag nätavokado, men de som man kunde köpa styckvis var också stenhårda.

Fick ett litet trevligt besök av Fredrik en snabbis innan mamma och jag åkte till västerås. Hade gått riktigt bra för honom gällande hans PA-betyg, grattis - det har du verkligen förtjänat! <3

Runt fem åkte mamma och jag till västerås, en svång till skopunkten där jag hade hittat ett par mycket enkla vita skor jag ville ha till studenten. Självklart hoppade vi på deras erbjudande "Tag tre betala för två". Var även in en sväng på Hundman AB där jag inhandlade sovludd till Rut och en saltsten.

image324Idag har jag även hunnit med att beställa hem mitt efterlängtade Nintedo DS Lite Pink! Jag får ju lön på fredag så det här har jag råd med får jag hoppas :P Nu ska bara Fredrik och jag beställa hem de där grejerna från USA så att jag kan ladde ner spel till DS't, samt lyssna på musik, lägga in program och andra trevligheter. Haha, som sagt, jag går nog bakåt i utvecklingen (och ekonomin).

Dagens kul var nog att Cissi skolkade från samhällskunskapen och att Anders hittade henne vid en dator i datasalen under lektionstid, haha. Sedan att Elin sa högt och tydligt "Nej, jag ska nog skita i samhällen imorgon" då Anders stod precis bakom ryggen på henne. Men jag tror inte att han hörde, han sa ju inget iallafall.

Har tagit in den andra datorn på rummet igen, så nu slipper jag den andra, skönt! Få se hur länge det tar innan resten av familjen *host*emil*host*^klagar.

Nu ska jag faktiskt.. ja, vad i helvete ska jag göra! Har inget som helst att göra. Grr, jag kan ju alltid stirra mig blind på min hemladdning. Grr. Jag kan ju faktiskt läsa lite om analsex i den nyligen hemkomna Veckorevyn. Hade tydligen fått en fortsatt prenumation av mor och far :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad tufft nitendo-spel haha rosa:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback