Svar på tal

Fick en kommentar av en anonym person i förra inlägget, och det löd som följande:


Postat av: Anonym

"Dock har jag ju en familj som mer än gärna hjälper till att tömma satsen. Tur är väll kanske det..."

Ja, Fredrik kan kräva mycket ibland ^_^

2007-maj-14 @ 09:30


Jag tror dock jag vet vem personen är, men man kan ju aldrig riktigt vara säker.

Men angående inlägget och det personen har citerat så var jag nästan säker på att någon skulle kommentera det >_< Men vafan, det heter liksom sats! "Jag ska baka en sats bullar."

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha fan, det är sådär du inte ska reagera :P

Nu äre kört

Postat av: Becca

Haha, de va kul :P
Men du har ju rätt de heter ju så

2007-05-14 @ 23:12:24
Postat av: Nikolaiana

Very interesting site. Lots of good information.

2008-08-21 @ 13:07:41
URL: http://nikolaiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback