Träff med Håkan nu på morgonen

Japp, klockan nio ska jag befinna mig på KD för att träffa Håkan, som är förman där. Jag har fått sommarjobb där och han ville träffa mig och visa mig lite runt. Är lite nervös med det ska säkert gå bra.

I lördags när vi jobbade så så fick vi 3,5 kg Marabou schweizernöt (vettefan hur det stavas), alltså 14 st 250-grammare. Anledningen var att det var kort datum på det, what ever! I måndags hade jag två stycken kvar. Jag har varit snäll och gett bort jättemånga! Fördelningen blev följande:

1 - Mamma
1 - Pappa
1 - Emil/Anna
1 - Jonas
1 - Farmor/Farfar
2 - Tjejkväll
1 - Tillbehör till glass
2 - Fredrik
1 - Tommy

... En är spårlöst försvunnen :O

Började faktiskt med biologin igår, han skriva anteckningar på sidorna 79-89 ;D De ni! Ska fortsätta lite nu på morgonen, men måste passa mig så jag inte blir försenad till min lilla "dejt".

Efter träffen ska jag bege mig till skolan, där Cissi och jag ska jobba PA. Måste verkligen bli klara med redovisningen, vad vi ska säga samt powerpoints-presentationen. Awwwh, men vi blir klara får jag hoppas.

Puskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback