Gaah

Blev väckt av Emils ljuva stämma imorse, 07:42 för att vara exakt. Mamma ringde honom via skypen och hade högtalarna på för fulla muggar. Det jag fick ut av samtalet var att Emil/Anna hade krockat bilen, så de har dåligt med pengar och måste förmodligen åka hem. "Överraska" till jul eller vad de snackade om.

Somnade inte om så jag såg ett avsnitt av Desperate Housewives isället, vilket medförde att jag blev klar med tredje skivan. Jag har alltså kikat HÄLFTEN - vilket ger mig panik. Det kommer ju att betyda att jag kommer att få vänta tre hundra miljoner år på säsong fyra.. om jag inte kollar på tv iofs. Men på tv så går ju Desperate Housewives klockan nio varje måndag. De veckor jag börjar tidigt så måste jag nästan sova då.. och de veckor jag jobbar sent, så jobbar jag fram till tio. Kommer bli att jag får ladda ned eftersom istället.

Jag är fortfarande mätt och äcklig i magen sen kebaben igår, aldrig mer att jag beställer kebab på jobbet. Om jag beställer mat får det tammefan bli kina eller sallad.

Nu är det duschen som gäller, sen lite städning - och förhoppningsvis lite teoripluggning. Jag har nämligen en tendens att hoppa över pluggningen när jag skriver att jag ska göra det.

Om ni har tråkigt någon dag kan ni ju alltid spana in min
bilddagbok.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Asbjornmargit

Great idea make it site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback