Helg! :D

Fredag efter jobbet, bästa tiden på veckan! Veckans arbetstimmar är slut och man har hela helgen framför sig. Helt underbart!

Ska snart ut med min vovvsing på en promenad, förmodligen. Därefter ska jag ta en dusch och sen hoppa i mysigaste klädesplaggen jag äger. Ta fram en chokladkaka och titta på Desperate Housewives S04E05, DET ser jag fram emot :]

Ikväll blir det förmodligen utgång med tjejorna. Eller ja, det är ju helt bestämt, men har så fruktansvärt ont i magen just nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men med min lilla "Desperate-Housewives-och-choklad"-kur och lite envishet ska nog magonten gå bort. Ser ju fram emot att gå ut :D

Imorgon blir det Julbord med jobbet, även det ser jag fram emot. Först bowling och sedan julmat. Dock gillar jag ju nästan bara köttbullarna bland all mat, men ska faktiskt försöka äta lite mer än så.

Nu ska jag kila iväg på promenaden, vilket säkert även det är en bra magkur.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Augnews

nice site keep it up ok

2008-01-11 @ 00:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback