Körlektion Nr 5

Idag på körlektionen gjorde vi övning 9, Mindre Landsväg. Blev klar med den och började med övning 10, Stadstrafik. Det känns som om allt flyter på riktigt bra faktiskt.

Fick ett oväntat samtal idag om olämpligt material på bloggen, vilket självklart respekterades. Tog itu med det på en gång i stort sett. Försökte åtgärda det som jag hittade.

Jobbar sena skiftet idag, ganska skönt tycker jag med en lång morgon. Dock så måste jag ta tag i mig själv lite så jag inte ligger och sover fram till tolv, för då hinner jag ju ingenting. Därför är det faktiskt lite bra de dagar jag har körlektion, för då kommer jag verkligen upp.

Fick just sms av Maria:
Glöm inte skivan om du sett avsnitten!? Puss

Antar att hon menar DH.
- Självklart tar jag med skivan, Maria. Men bra att du påminde mig ;D

Nu ska kila iväg och sätta på mig jobbarkläder, för Fredrik kommer om en kvart.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback