News

Den här julen kommer att skilja sig lite från de andra jularna, för jag ska nämligen jobba på julafton. Förmodligen så kommer det att gå ganska snabbt, för vi ska bara jobba tills alla ordrar är slut. Ju fler vi är som jobbar dessto fortare blir vi klara, och vi kommer snabbare hem till glögg, pepparkakor, knäck, julskinka, tomten, släkten och Kalle.

Konstigt nog så känns det inte jättejobbigt att jobba julafton, inte jättetråkigt heller. Eftersom vi börjar 06:00 så kommer vi ju även att bli klara relativt tidigt. Sen är det ju röd dag också vilket leder till att jag inte blir fattig efter jul ;D

Nu ska jag kika något avsnitt av scrubs, sen ska jag sussa gott.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Raymondella

Hi! Your website is really interesting! I like it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback