Scruuuuuuubs :D


Idag gick jag upp tidigt igen, 08:06 visade mobilen när jag klev ur sängen. Hann sitta vid frukosten och prata med mamma innan hon började jobba. Dock åt jag inget just då efersom att jag passade busfröt Mimmi. Under våran konversation sa Mamma att jag hade fått muskler :D Kan det stämma tro? Ger lyften på jobbet resultat? Hon tyckte nämligen att det såg ut så runt axlarna, eller vad hon sa. Får hoppas det stämmer då.

Mamma slutar 13:00, eftersom att hon för tillfället jobbar halvtid pga. sina axlar. När hon kommer hem så ska vi övningsköra fram tills jag börjar, så idag behöver inte Fredrik hämta mig.

IIhh.. ska nog kika mera Scrubs. Vill inte sluta när jag väl har börjat.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback