Om att försöka göra någonting rätt...

Fick med mig Maria ut på promenad idag, i regnet! Riktigt jävla duktigt av oss faktiskt! Dock ska vi nog inte nämna att målet var Maxi där det köptes in en varsin påse M&M och en banan :]

Först var jag dålig nog att köpa dessa M&M.. fast värst är ju att jag ätit av dem också. Satans unge man ska vara då. Grr! Det hade ju varit okej om jag hade köpt dem och väntat med att äta dem i helgen eller något.. men nej, det gjorde jag inte.

Idag fick jag en försenad namnsdagspresent av mamma och pappa. Fick en söt bh och en Mine-ljuslykta. Riktigt fina grejer. Happi :D

Nu ska jag läsa några sidor körskoleteori, förmodligen bara en sida. Kommer inte att orka mer.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback