OMFG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! :D Desperate Housewives säsong tre :D OMG!

Hade körlektion idag med Lennart. Gick bra, tillslut ;D

Idag känner jag mig fetare än någonsin. Kan i och för sig bero på att jag har svullat M&M så det heter duga. Nu ska jag aldrig mer köpa godis mitt i vecka "för att spara till helgen". Herregud, jag borde väll fatta att det inte fungerar. Nya tag imorgon Amanda!

Gissa vad som kom idag.. Min efterlängtade säsong av Desperate Houswivses! :D Tredje säsongen, omg omg omg. Har kollat tre avsnitt och ska nog kika ett till innan sängdags klockan 21:00.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Patrickiris

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback