Kära blogg...

Det var ett jäkla bra tag sen jag bloggade sist. Jag tror faktiskt att mina läsare har gått ner till NOLL just nu. Men det ska vi väll ändra på ;D

Jag var ju en sväng med Maria och Cissi till Turkiet den 22 augusti. En massa drinkar och soltimmar senare åkte vi hem, dvs. två veckor senare. Våran första utomlandsresa ensamma gick faktiskt hur bra som helst, men med tanke på att det var en charter så hade vi fan varit riktigt kassa om det gick dåligt. Om man borster från de två antastningarna som vi blev utsatta för så var allt toppen!

Sen kom jag hem och var hemma några dagar för att sedan åka till London, fast med familjen den här gången. Vi gjorde en massa trevliga saker, allt det där man "ska göra" när man besöker London. Vad på Westham - Middlesbrough. Jag är inte direkt ett superfan av fotboll, men när det är 35000 på läktaren så har man fan inget annat val än att stå och skrika som en jävla huligan, iförd den nyinköpta matchtröjan.
I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air,
They fly so high,
Nearly reach the sky,
Then like my dreams,
They fade and die.
Fortune's always hiding,
I've looked everywhere,
I'm forever blowing bubbles,
Pretty bubbles in the air.
Nu jobbar jag på DHL med Fredrik, Maria, Cissi och Frida. Sampa är även med på ett hörn :) Mina planer inför framtiden är än så länge väääldigt oklara. Men jag jobbar på dem ;D

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback