Frajjdäjj!

Elin: Ja, jag har inte använt shampoo på fyra veckor. Låter sjukt i mina öron med, men konstigt nog så känns det bra ändå.

Var hemma hos Frida igår för visning av Mary Kay-produkter. Blev att jag köpte första kitet inehållandes rengöringskräm, fuktkräm och foundation. Riktigt bra produkter, så jag kommer förmodligen att bli jättenöjd.

Idag är det äntligen fredag. Nu vet man liksom att man har hela den långa helgen framför sig, som förmodligen kommer att försvinna i ett nafs. Vad som händer i helgen är lite oklart. Det enda jag vet är att det kanske blir en utgång och att jag ska måla mina bromsok röda, så det blir väll att leta färg idag eller imorgon och sen måla dem någon gång på lördag :) Det kommer att bli super.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Karro

ja har också köpt de första kitet rengöringsprodukter från mary kay :D för 2 veckor sen typ. fast eye-makeup remover, 3-1 clensing gel, fuktkräm och ögonkräm :D asnöjd!

2008-04-12 @ 13:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback