Helgen

Helgen var helkul. I fredags var det utgång i Västerås. Sjöbergs brors band Dollhouse skulle spela så vi drog dit. Vi slapp bussen för Bäcklin var schysst och skjutsade oss dit och hem. Jag hade fått i mig på tok för mycket vin så jag mådde väll sådär kan man säga ;D Men kvällen blev lyckad.

Bakfull på lördagen tog jag mig ner till Tottes klockan nio för klippning och slingning. Håret blev för kort och inte riktigt så ljust som jag ville ha det. Men asch, jag är nöjd.

Lördagskvällen blev hemma hos Maria med Frida, Alle, Maria och Ida. Tacos och cider. Drog vidare hem till min kusin/Idas kompis Jenny. Trevlig liten etta hade hon :)

Joar, joar, joar. Ja, kul var det iallafall. Slutade dock i tragedi men allt löst sig tillslut. Kom hem sen och somnade runt halv fem. Klockan ringde kvart över fem, då var det dags att gå upp. Jag skulle nämligen med Nina på hopptävling i Örebro så hon hämtade mig KVART I SEX!

Det var iallafall en jättekul dag med Nina och Jessie i Örebro. Snacka om laddad tävlingshäst.

Nu ska jag äta och sen åka hem till Maria och äta choklad. Jag blir rund och fin till Beach -08.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback