Jag skulle nog kunna somna stående.

Jag måste bli bättre på att sova. På fyra nätter har jag sovit ungefär 15 timmar. Jag klarar nog av dagen, gör det mig då till en supermänniska? Kanske är jag som Napoleon, som tydligen inte behövde mer än två till tre timmars sömn per natt.

Gårdagen var fysiskt jobbig, då jag körde inlines till jobbet och hem. Senare blev dagen även väldigt psykiskt påfrestande, men det ska vi inte ta här.

Tänkte ju repetera matte igår, men jag orkade inte riktigt. Kom iallafall så pass långt att jag laddade ned och skrev ut ett Nationellt prov matte B. Jag börjar där och jobbar mig uppåt var tanken. Den svarta skrivarpatronen var slut så skrivaren missade några ord och rader här och där i provet, så jag lade ner.

Idag blir det middag hemma hos Kim,
Cissis pojkvän. Ska bli riktigt trevligt faktiskt, men frågan är hur trevligt jag egentligen kommer att få.

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Becca

Du måste f¨å kul tjeje, jag har saknat dig, de kommer bli väldigt kul

Postat av: Mariusmerethe

Brilliant site. Cheers.

2008-12-17 @ 19:12:57
URL: http://mariusmerethe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback