Mitt internet är cepe, det här inlägget skulle ha postats i måndags efter jobbet.

Nu är det måndag och en ny arbetsvecka för mig på Kronans Droghandel. Härligt att jag får jobba så pass mycket som jag gör  Money Money Money!

Den här veckan har jag ganska så mycket inbokat, eller ja, mer än vanligt i alla fall.

Måndag: Träning
Tisdag: Sminkgrej hemma hos FordonsFrida
Onsdag: Träning
Torsdag: Pannkaksstekning hemma hos M. Forssman
Fredag: Utgång? (Ida verkade på G i alla fall :D)
Lördag: Fixa hatthyllan till bilen kanske, har ju tjatat om fanskapet bra länge nu.
Söndag: Springa i spåret? >_<

Jag känner att kommande vecka måste bli bra mycket nyttigare än förra veckan. Det blev en halv pizza mitt i veckan, ett Maxmål i lördags, lilla menyn på lördagsnatten och en kebabpizza igår. Eftersom att jag hade chips och dipp över sen fredagen så åt jag det när jag kollade på Ally McBeal igår. Gott var det och tjock kommer jag att bli >_<

Cyklade hem i spöregnet idag, mindre roligt. Men det blir ju så att man får cykla om man absolut bestämmer sig för att måla sina bromsok. De behövde torka så jag kunde inte sätta på däcken förrän efter jobbet. Men nu är det gjort i alla fall och jag kan ta bilen till träningen 

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med jobb, och pengar! Ja, amandie! Dra med dig Maria på fredag och gå ut, så ses vi ju i dimman sen.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback