Nya Inlines!

Min sommar är iallafall räddad om inte annat :D

image391
K2 Athena Alu 80 mm

Var och impulshandlade dessa inlines på Stadium i Hälla igår. Blev även "tvungen" att köpa ny sportjacka och ett par nya löpardojor. Min andra vindjacka har ju förvandlats till någon gör-allt-skitjobb-i-den-här-jacka.

image392

image393


Imorse red jag med Nina. Jessi var lugn och See Me skötte sig hur bra som helst! :D Vi ska rida efter jobbet på tisdag också, hoppas det går lika bra då ^^

Nu ska jag se Desperate Housewives säsong fyra avsnitt ELVA :D

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Becca

Vilka fina grejer :) Jag har sökt sjukgymnast :P

Postat av: Blogward

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-11-06 @ 10:21:42
URL: http://www.blogward.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback