BA!

Har varit full rulle sen senaste blogginlägget. Har inte hunnit med så mycket annat än att ha sjukt roligt. Hamnade i A-klassen, verkar vara en toppenklass! Tror jag kommer att stormtrivas.

Ikväll är det klassfest, femte festkvällen i rad. Jobbigt men kul :D Fast igår jag bara på reccemottagning på Norrlands, det blev inte så jättesent vilket var skönt. Ikväll som sagt blir det fest för hela slanten. Middag och spex står på kvällens schema.

Nu måste jag skynda mig om jag ska hinna till kramtältet till klockan tre. Klassen ska träffas och göra lite genrep inför kvällens spex. Ett teaterspex och två sånger :) Blir nog bra.

Fullt upp med att ha roligt, hinner knappt med att äta och gå på toa. Men det är så det ska vara ;D

Hejsvejs!
Stå up för Rekå!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som att du trivs! Kul att höra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback