Hämta nyckel idag :)

Idag, fredagen den 1:a augusti, ska jag, Amanda Eva Margareta Eriksson, hämta nyckeln till mitt första alldeles egna boende. NICE! :D

Jag vet dock inte om jag ska flytta in i helgen, känns inte så stor mening att sitta och uggla där under ledigheten. Jobbar ju sista dagen på måndag. Men blir en sväng till "Floggan" idag iallafall, ska hämta nyckeln som sagt. Sen ska mor, far och jag åka till IKEA och köpa lite bra och användbara prylar.

Börjar en halvtimme tidigare idag, men känner inte att det gör något då jag slutar 14:00 idag. Blir en bra dag tror jag :)

Pusskram

Kommentarer
Postat av: EMMA

Hej Amanda!

Hur gick det att hämta ut nyckeln idag? :)

VAr den fin? :)



Nu finns jag också är p´å internet.

Haha.



Vi ses på måndag, kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback